Vintage-gurus to przestrzeń dla niepowtarzalnych ubrań z duszą, które pokazujemy i sprzedajemy.
statystyka
Kategorie: Wszystkie | Informacje | Zdobycze
RSS
sobota, 03 maja 2008
Paskomania (19)

Ostatnio udało nam się upolować aż trzy fajne paski. Dwa z nich miałyście już okazje zobaczyć w poprzednich stylizacjach. Jednak dziś to one grają główną rolę, mamy nadzieję, że ktoś je przygarnie:)

1) morski

2) brudny róż

3) cienki granatowy

zestaw trzech pasków wyceniony na 8,50

13:03, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (2) »
środa, 30 kwietnia 2008
Kamizelka szarości (18)

Kamizelki były modne już jesienią, są modne również teraz. Prezentowana przez nas kamizelka marki Collection sprawdzi się świetnie jako dodatkowy element stylizacji właśnie wiosną i latem, jest wyjatkowo lekka i zwiewna.

wstępnie wyceniona na 8,50 zł

22:31, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (4) »
niedziela, 27 kwietnia 2008
Spodnium (17)

Prezentujemy Wam spodnie marki George, które trochę przypominją bryczesy, a trochę spodnie z podwyższonym stanem. Dlatego też na blogu zamieściłyśmy dwie stylizacje, ukazujące dwie możliwości ich noszenia. Spodenki są bardzo uniwersalna, potrafią wyglądać zarówno bardzo elegancko, jak i na luzie, wszystko zależy od tego, co sie do nich dobierze.

wstępnie wycenione na 10,50zł

10:26, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (7) »
piątek, 25 kwietnia 2008
Rasowa vintage (16)

Ale nam się trafiło! Łup jak nigdy,przepiękna, nietypowa torebka. Jesteśmy dumne, ale będziemy w pełni szczęśliwe jeśli Wam się spodoba. Według nas jest to prawdziwy okaz vintage:)

wstępnie wyceniona na 13 zł

21:35, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (4) »
czwartek, 24 kwietnia 2008
Uniwersalna (15)

Mowa tu o narzutce, wiązanej bluzce, same nie wiemy jak ją nazwać. Gdy obejrzycie wszystkie zdjęcia, zrozumiecie o co chodzi. Jest to produkt marki Atmosphere, niby w rozmiarze 44, jednak osobiście uważamy, że właściwie najlepiej wygląda ona na osobach, noszących rozmia 36(na zdjęciu)/38. Właśnie wtedy ukazuje się jej niepowtarzalny, oversizowy krój. Narzutka juz niedługo będzie dostępna na naszym koncie na Allegro .

wstępnie wyceniona na 9,50 zł

14:26, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (4) »
wtorek, 22 kwietnia 2008
Elegntka wamp (14)

Bardzo elegancka, niepowtarzalna marynarka. Ma krój kojarzący nam się z kobietą wampem, stąd ten tytuł. Idealna zarówno do pracy, jak i na romatyczną randkę, ale również na codzień. Mamy nadzieję, że Wam się podoba.

wstępnie wyceniona na 9zł

 

21:21, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 21 kwietnia 2008
Z sukienką za pan brat - etno szyk (13)

Styl etno zawsze powraca w sezonie wiosenno-letnim. Poniżej prezentujemy śliczną sukienkę, która w jakimś stopniu wpisuje się w ten trend. Warto wypełniać szafę letnimi ubraniami już teraz!

wstępnie wyceniona na 7,30zl

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

19:44, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (2) »
sobota, 19 kwietnia 2008
Łososiowa Dorothy Perkins (12)

Już dziś na aukcję trafi wspaniała, łososiowa, luźna bluzka Dorothy Perkins. Niestety zdjęcia nie ukazują jej uroku i ciekawego koloru, jednak możecie nam wierzyć na słowo, że jej oryginalny krój świetnie komponuje się zarówno w codziennej jak i w elegantszej stylizacji.

wstępnie wyceniona na 6,80zl (ze względu na małą dziurkę przy metce)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

18:35, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (2) »
piątek, 18 kwietnia 2008
Safari land (11)

Oto oryginalne spódniczko - spodnie (rozmiar 36). Na zdjęciach wyglądają jak spódniczka, jednak w rzeczywistości ukazują swe prawdziwe oblicze. Zdecydowanie są przeznaczone na cieplejsze dni, jednak można je łączyć również z rajstopami. Mamy nadzieję, że przypadną Wam do gustu, licytacja już wkrótce:)

P.S. Heh, nie ma to jak niebieska skarpeta! xD

wycenione na 8zl - juz wystawione na Allegro

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

19:49, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (2) »
niedziela, 13 kwietnia 2008
Wyszło szydło z worka (10)

Bardzo ciekawa bluzeczka z oryginalnym, szydełkowym wykończeniem przy dekolcie. Prawdziwe niespotykane vintage! Na licytacje trafi już niedługo, zapraszamy na nasze konto na Allegro.

wyceniona na 8,50zl

13:58, vintage-gurus , Zdobycze
Link Komentarze (5) »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 6